●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ●●●ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

چگونه می توان از خشم خدا در امان بود؟


حواریون به حضرت عیسی(ع) گفتند:

«به ما بیاموز که سخت ترین چیزها در عالم چیست؟»

عیسی(ع) فرمود:

خشم خداوند بر بندگان است.

گفتند: به چه وسیله می توان از خشم خدا در امان بود؟

فرمود:

با فروبردن خشم.

گفتند: منشاء خشم چیست؟

پاسخ داد: خود بزرگ بینی، گردن کشی و تحقیر مردم!




●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ●●●ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

برگرفته از داستان های موضوعی- ص۱۹۹ - منبع داستان های اصول کافی-ج۲ -ص۲۶۰