چگونه می توان از خشم خدا در امان بود؟
●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ●●●ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●
چگونه می توان از خشم خدا در امان بود؟
حواریون به حضرت عیسی(ع) گفتند:
«به ما بیاموز که سخت ترین چیزها در عالم چیست؟»
عیسی(ع) فرمود:
خشم خداوند بر بندگان است.
گفتند: به چه وسیله می توان از خشم خدا در امان بود؟
فرمود:
با فروبردن خشم.
گفتند: منشاء خشم چیست؟
پاسخ داد: خود بزرگ بینی، گردن کشی و تحقیر مردم!

●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ●●●ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●
برگرفته از داستان های موضوعی- ص۱۹۹ - منبع داستان های اصول کافی-ج۲ -ص۲۶۰
+ نوشته شده در ۱۳۹۱/۰۷/۱۹ ساعت 2:35 توسط حسن تبار
|